czwartek, 25 października 2012

Wiersz przeciwności(25-10-2012)

Miałam gdzieś naprawdę fajny tekst ...punkowy,akurat na piosenkę i chyba się zabiję,jeśli go nie znajdę :C




Nauczyłam się trochę HTML i jestem fajna :)


Mam taki talent,że tracę wszystko
Byłeś,nie byłeś,trudno,nie wyszło.
I kiedy sama,jak zawsze chciałam
Włączam kolejną ze smutnych piosenek wesołych
Wracają wspomnienia,których nigdy nie miałam
Nieutracone sceny chwil utraconych.
I kiedy z nim,jak kiedyś z Tobą
Idę ramię w ramię,stojąc w tyle.
Stare spojrzenie z każdą nową dobą
przybiera stare wszelako nowe style.
I kiedy znów sama,bo jego straciłam
Nad tym jeziorem sucho-pełnym wody
Zastanawiam się czemu zabiłam
coś co dawało mi żywe zgody.
I w kolorowej szarości dnia każdego
Odkrywam co dnia nowe barwy
Nikt nie jest przecież koloru tego samego
a nie rozróżniam już żadnych.
Choć nauczyłam się wielu rzeczy
Zmieniłam niezmienną osobowość
Domeną w końcu jest to kobiety
Zmienia się i pozostaje sobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz