czwartek, 30 sierpnia 2012

Anioł z sennych koszmarów(30.08.2012)

Witaj,aniele z mych sennych koszmarów,
Chłopcze,który ciało rozgrzewasz do żaru,
Podłe stworzenie,które śnisz mi się po nocach,
Kusicielu dnia,w którego tonę oczach.
Mężczyzno,aniele,może demonie,
Lubię,gdy wplatasz swą dłoń w moje dłonie.
Chłopcze,kolego,przyjacielu,
nie wiesz,że próbowało tej sztuczki już wielu?
Dlatego,aniele z mych sennych koszmarów
Te chwile są dla mnie pozbawione czaru.
Podłe stworzenie,które śnisz mi się po nocach
Przepraszam,lecz to nie w naszych mocach.
Mężczyzno,aniele lub też demonie mój
Byleby nie okazał się z Ciebie taki zwykły...
Bo naprawdę lubię Twój uśmiech,
Glany,włosy i rozmowy zanim uśniesz.
Bo naprawdę mnie do siebie przyzwyczaiłeś,
Chociaż wcześniej jakoś żyłam i Ty jakoś żyłeś...
Żegnaj,aniele z mych sennych koszmarów
Boję się Tobie zaufać,gdyż ufałam już takim paru.
Podłe stworzenie,które śnisz mi się po nocach,
Wprowadzasz chaos w głowie,zamęt w oczach.
Kusicielu,przepraszam,lecz nie chcę się sparzyć,
O Tobie,mój aniele,wolę w sennych koszmarach marzyć...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz