czwartek, 9 sierpnia 2012

Przyjaźń(9.08.2012)

Czym jest przyjaźń?To taka więź,
która niczym na skrzydłach niesie Cię
Jest z Tobą w trudnych momentach
Wymusza uśmiech,gdy serce pęka

Dzieli też z Tobą chwile radosne
Każde lato,jesień,zimę i wiosnę.
Dzieli z Tobą najskrytsze myśli
Zdradzić ich komuś nawet jej się nie przyśni.

Doradzi zawsze,lecz nie zgrywa mądrali
Przed każdą przepaścią Ciebie ocali,
a jeśli jednak jej się to nie uda
poczyni cuda

Wskoczy w ogień,wodę,fosfor biały
Pokaże Ci,że jesteś kochany
Komuś potrzebny
Przyjaźń jest jak lot podniebny

Uskrzydla po prostu każdego człowieka
Na przyjaźń przecież każdy z nas czeka
I cieszcie się ludzie wspaniali
Bo macie kogoś,nie jesteście sami

Na mnie też możecie liczyć
Moje serce was nie wydziedziczy
Przysięgam wam pomoc,smutek i radość
Wymagam tylko jednego - róbcie to zadość

Przysięgam przyjaźń do grobu,a nawet dłużej
każdemu z was swym ramieniem służę.

Z dedykacją dla wszystkich wspaniałych ludzi w moim życiu ;*
Najbardziej dla Marysi za to,że wsparła w kilku najtrudniejszych momentach i za to,że mogę czuć się komuś potrzebna ;)
Dla Mariki za to że również pozwala mi pomóc ;>
Dla Sandry za pierdolenie,iż sama nie wie,czy jestem jej przyjaciółką...Wpierdolę Ci za to i się nie odczepię...nigdy nie odpuszczam ;*
Dla Kamili za to,że jest moim durnym skarbem,który tylko mi wyjawia swoje sekrety,a ja mam przez to ochotę rozjebać połowę świata,który ją skrzywdzi...
"K:Chciałabym,żeby było dobrze...
A:Będzie
K:Kiedy?
A:Jak zajebię wszystkich,którzy Cię ranią..."
To brzmi w chuja romantycznie,a jednak to tylko przyjaźń ;*
Dla Petera,którego widziałam raz w życiu,a czuję właśnie taką dziwną więź...
Dla kuzynki Karoliny,która jest takim moim pociesznym metalowym duszkiem i nigdy,przenigdy nie pozwoli mi się splasticzyć ;)
Dla kuzyna Wojtka,który chociaż praktycznie mnie nie zna - dobrze rozumie,co czuję...możemy porozmawiać o wszystkim i dzięki niemu zaczynam wierzyć,że istnieją jeszcze faceci potrafiący mówić o uczuciach.
Dla Angeliki za to,że kiedy potrzebuję pocieszenia to nakurwia ze mną salta przez facebooka i inne takie dziwne teksty.No i za głupie chodzenie do kościoła i to,co tam odwalała ;>
Dla Mnie z przeszłości za to,że jest.
Dla Kasi - za to,że wysyła mi popierdoloną animację przez którą prawie dostałam zawału.
Dla Wilkusia za całą jej zajebistość ;*
Przy tym także dla Michaliny...na serio nie rozumiem,jak może istnieć dwoje tak podobnych ludzi,tak blisko siebie i się w ogóle nie znać.Aczkolwiek boję się waszego spotkania,bo od waszej zajebistości pierdolnie wszechświat ;*
Dla Ali za to,iż nocą mogłam pogadać z nią o miłości,o facetach,o życiu;za Słowację;*
No i wreszcie stawkę kończy S. :
Za to,że mnie dołujesz i to w chuj.Że mnie olewasz i udajesz,że tak nie jest.
Że myślisz,iż nie wyczuję,a przecież to jest pieprzona,kobieca intuicja.
Za to,że masz mnie w dupie,choć uparcie piszesz,że tak nie jest.
Za to,że w chuja tęsknię za tym,że miałam się przynajmniej do kogo przytulić...No,ale Ciebie to oczywiście nie obchodzi.
Za to,że jesteś typowym facetem i znowu czuję się wykorzystywana.I od razu Cię przepraszam,jeśli zabolało,ale mam nadzieję,że umiesz do siebie przyjąć to,jak ja się czuję...Tak to wygląda z mojej strony,może z Twojej jest inaczej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz