czwartek, 23 sierpnia 2012

Polski punk,kurwa! xdd

Wśród całych ulic nieszczerych uśmiechów ciągle przepełzam
Każda z tych osób chce we mnie coś zmieniać
Choć każdy z nich mówi "Jestem twoim przyjacielem"
To również każdy pozmieniałby tak wiele
Mówią co myśleć,no i co robić
Jak fałszywym uśmiechem twarz swą zdobić
Jak nieszczerą przyjaźnią kogoś obdarzyć
O jakże przyziemnych rzeczach mam marzyć

A to co moje - moim pozostanie
Moje życie być moim nie przestanie
To co myślę to tylko moja sprawa
Nienawidzę,gdy ktoś się mną zabawia.

Każdy z pustych pocałunków nie uczyni mnie kimś innym
W oczach waszych zawsze będę człowiekiem winnym
Bo nie wstydzę się przyznać,że nie znam czegoś
Co oczywiste jest dla z was każdego
Nie jestem lalką,nie jestem zabawką
Nie zmienisz mi ciuchów,nie wyrzucisz przez balkon
Może potępisz,może zostawisz
Nie obchodzi mnie to,jeśli tylko się mną bawisz

Bo to co moje - moim pozostanie
Moje życie być moim nie przestanie
To co myślę,to jest nie wasza sprawa
Nienawidzę,gdy ktoś się mną zabawia.

Za dużo się mieszasz,za mało robisz
Nieszczerym uśmiechem twarz swoją zdobisz
Jak każdy inny „Jesteś przyjacielem”
Zmienił byś we mnie zbyt wiele
Nie wiem,czy lubię,raczej nie kocham
Precz z serca mego,z oczu wynocha
Powiem Ci tylko,że jesteś mi obojętny
I cały ten twój świat przepiękny

To co moje – moim pozostanie
Moje życie być moim nie przestanie
Nie potrzebuję Twych złotych myśli
Niech nie obchodzi Cię co mi się przyśni
Nie jestem lalką,nie jestem zabawką
Nie zmienisz mi włosów,nie wyrzucisz przez balkon
Nie zginę z twego życia i szczerze mam je w dupie
Powiem szczerze,że nawet Cię nie lubię
Nie jestem lalką,nie jestem zabawką
Nie zmienisz mej twarzy,nie wyrzucisz przez balkon
To co myślę,to nie Twoja sprawa
Nienawidzę,gdy ktoś się mną zabawia.



Taka piosenka apropo moich kochanych gimbusiarskich "przyjaciół",którzy mieszają mi w głowie i mnie nie akceptują.Pozdrawiam was serdecznie środkowym palcem ;>
I tak was kocham,ale mnie wkurwiliście.Nie będziecie mi mówić na kim mam się wzorować i co mam robić.HEJTERY JEBANE xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz